Amazing
  • Female
  • New York
  • United States Minor Outlying Islands
Share on Facebook
Share

Amazing's Friends

  • Frank Woolrich
  • Brett Watson
  • Joy Schuchmann
  • Valerie
  • Kerri Elizabeth Hammer
  • maria
  • Rev.K.Chaitanya Kumar
  • BRENDA HATRIDGE
  • Linda Olsen
  • Kevin Riner
  • gary nobleza
  • Santhosh Babu
  • Esther
  • Kurtis Parks
  • Mike (Substudio)
 

hey w0rld!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!GOD bless y0u all!!!

Latest Activity

Amazing left a comment for Tim Ong
"haha thanks i will =]]]"
Feb 25, 2009
Tim Ong left a comment for Amazing
"Hi Amazing, You are right! ... You are one of the most random person I've ever come across :P LOL! Do upload some of songs here so that we can be blessed too. God Bless."
Feb 21, 2009
Amazing updated their profile
Feb 20, 2009
Frank Woolrich left a comment for Amazing
"Hi there. Thanks for accepting my request. I have a PA Engineers group that is for engineers and musicians - a place anyone can join to ask questions re PA, Sound and equipment it is featured on the groups page called PA (Engineers Corner) Group if…"
Feb 14, 2009
Amazing replied to Earle...thebaldbassguy's discussion 'My arm won't stay put!' in the group Electric Guitarists
"good for u!"
Feb 14, 2009
Amazing left a comment for Kathy L
"yeah me too"
Feb 4, 2009
Amazing updated their profile photo
Feb 1, 2009

Profile Information

Home Church:
i have loads....
Musical Gift(s):
oh right....now i get it...i know how to play guitar,piano,a bit of drums and i have a voice........oh and i love to write songs..its a good way to express my feelings........
About Me:
ok...
so i am 1 of the most random girls u could ever meet...
im kinda crazy...
im usually hyper...but not when im depressed....
im a emo,punk person....
i love music...i cant go anywhere without my iPod...
i love being random
i love neon colours....there really pretty
oh and i really like glow sticks...there so cool...i mean they glow in the dark,its amazing
i know im weird but for some reason im proud of being who i am.....
ok well......need anymore info just ask!
Favorite Music:
i like....well...mostly everything other then Hip-Hop and stuff like that...
my fave bands r:
Paramore
Metro Station
Fall Out Boy
Panic!At The Disco
My Chemical Romance
and more....
Favorite Bible Verses / Passages:
umm....i love the whole bible

Amazing's Blog

ahh!!!!!!!!!!

Posted on January 24, 2009 at 7:19am 0 Comments

the ahh thing is like a scream...u know for whoever doesnt get it cause not many ppl do..... so....yeah...thats it...all i wanted to do is scream....like ahh!!!
yup im weird and omg i so love it....
creepy right????i know
haha...
anyway.....
heres my scream:

Comment Wall (17 comments)

You need to be a member of Worship The Rock - Worship Leader Forum & Social Network to add comments!

Join Worship The Rock - Worship Leader Forum & Social Network

At 12:03am on February 21, 2009, Tim Ong said…
Hi Amazing,

You are right! ... You are one of the most random person I've ever come across :P LOL! Do upload some of songs here so that we can be blessed too. God Bless.
At 9:40am on February 14, 2009, Frank Woolrich said…
Hi there. Thanks for accepting my request. I have a PA Engineers group that is for engineers and musicians - a place anyone can join to ask questions re PA, Sound and equipment it is featured on the groups page called PA (Engineers Corner) Group if you want to join it would be great to see you. I hope and pray that God will bless you in all your work for Him. Y.I.C. Frank
At 5:54am on February 2, 2009, Kathy L said…
Hey Amazing,
Welcome to WTR! Great place for you to learn lots! Glad you joined!
At 10:43pm on January 28, 2009, Kerri Elizabeth Hammer said…
The other night I went to bed at 4:00. Can you believe that? Lol. What's going on?
At 5:59pm on January 28, 2009, Kerri Elizabeth Hammer said…
Nothing much, here either. I just got up out of bed, and I am still groggy. LOL. I went to bed around 2. Crazy, huh?
At 10:27pm on January 27, 2009, Kerri Elizabeth Hammer said…
Hi, Alex. What's up?
At 5:06pm on January 26, 2009, Kerri Elizabeth Hammer said…
Hi, Amazing
At 10:31am on January 26, 2009, gary nobleza said…
ahh...................... i'm with you........ me too sometimes i'd like to be weird...... lol....... yes sometimes i do it just to release any tension...... anyway thanks for adding me as your friend..... again.... ahh... JESUS LOVES YOU SO MUCH..... Be Blessed........
At 6:00am on January 25, 2009, Sue said…
well, you know I was looking for a beaver but none could be found. What make of bass do you play? You use round or flatwound strings?
At 4:33pm on January 24, 2009, BRENDA HATRIDGE said…
SORRY FOR THE CAPS NOTHING BEHIND IT , JUST EASIER AND FASTER FOR ME TO TYPE WITH 2 FINGERS BESIDES, I DON'T RESTRICT MYSELF BY MAN MADE RULES , SO... APOLIGIZE IF YOU TOOK IT WRONG EVERYTHING I DOD IN WORD OR DEED I DO IN LOVE FIRST AND IN JESUS NAME. HAVE A BLESSED WEEKEND SIS - MUCH LOVE
 
 
 

© 2017       Powered by

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service